CodeKit NL

  • HOME
    • 1.4.5. IKC les 4/5 >
      • Leskaart les 5 Scratch
      • Game maken
    • Lessen >
      • Les 1
      • Les 2
      • Les 3
      • Les 4
      • Les 5
      • Les 6
      • Les 7 >
        • Leskaarten SCRATCH
      • Les 8
      • Les 9
      • Les 10 Eind-opdracht
    • Foto's
    • Contact
  • Wat maken we?
  • Games
  • Over
  • Waar & wanneer
  • FAQ
  • HOME
    • 1.4.5. IKC les 4/5 >
      • Leskaart les 5 Scratch
      • Game maken
    • Lessen >
      • Les 1
      • Les 2
      • Les 3
      • Les 4
      • Les 5
      • Les 6
      • Les 7 >
        • Leskaarten SCRATCH
      • Les 8
      • Les 9
      • Les 10 Eind-opdracht
    • Foto's
    • Contact
  • Wat maken we?
  • Games
  • Over
  • Waar & wanneer
  • FAQ

LSV Groep 5
​LES 5  

opdrachten maken
Vorig schooljaar 23/24 (van oefening 1 tm 5) zijn jullie aan de slag gegaan met Angry Birds en oogsten en planten.

Schooljaar 24.25: les 5 en 6 lekker aan de slag met de oefeingen.
Les 5 video instructie laten zien
Les 6 uitleg over inlog en zelf aan de slag
Les 7: uitleg herhaling en uitdaging level 8 met de diamanten doen. En uitdaging level 7 harvester oef 11.
Les 8: 
​Les 5 Kracht van Herhalen!!! (vanaf oefening 7) we gaan weer oogsten en planten, we gaan Laurel helpen met het vinden van schatten, we gaan tekeningen maken. 
5a programmeren
5B Programmeren
Les 5 Instructie
Les 6 instructie
les 7 instructie
les 8 instructie
wat is programmeren?
FAQ
© COPYRIGHT2017- 2024
​Powered by CodeKit

Leeuwarden - Nederland