CodeKit NL

  • HOME
    • Lessen >
      • Les 1
      • Les 2
      • Les 3
      • Les 4
      • Les 5
      • Les 6
      • Les 7
      • Les 8
      • Les 9
      • Les 10 Eind-opdracht
    • Foto's
    • Contact
  • Wat maken we?
  • Over
  • Waar & wanneer
  • FAQ
  • HOME
    • Lessen >
      • Les 1
      • Les 2
      • Les 3
      • Les 4
      • Les 5
      • Les 6
      • Les 7
      • Les 8
      • Les 9
      • Les 10 Eind-opdracht
    • Foto's
    • Contact
  • Wat maken we?
  • Over
  • Waar & wanneer
  • FAQ

LSV Groep 3, 4 en 5
​LES 1  

We gaan programmeren in Scratch jr op de ipad. 

Maar voor we gaan beginnen wil ik weten wie van jullie heeft al wel eens iets gedaan met programmeren? 
Wat is programmeren eigenlijk? We gaan een robotspel doen in de klas met elkaar. 

Daarna ga ik jullie kort uitleggen hoe scratch jr. werkt. 

DE NAVIGATOR Jij leest voor en zegt wat de uitvoerder moet doen •
DE UITVOERDER Jij doet precies wat de navigator zegt •
WISSELEN NA ELKE ACTIE Hoe vaker je wisselt hoe meer je allebei leert.

Wat gaan we doen?Filmpje kijken
Een project starten Klik op het vraagteken
Klik op het huisje Klik op de +

scratchjrblokkennl.pdf
File Size: 1098 kb
File Type: pdf
Bestand downloaden

scratchjrprogrammeerschermnl.pdf
File Size: 3464 kb
File Type: pdf
Bestand downloaden

scratchjrtekenschermnl.pdf
File Size: 4564 kb
File Type: pdf
Bestand downloaden

blocks.pdf
File Size: 427 kb
File Type: pdf
Bestand downloaden

kaart02-dansen.pdf
File Size: 591 kb
File Type: pdf
Bestand downloaden

Les 2
game_dieren_lsv_345.pdf
File Size: 1293 kb
File Type: pdf
Bestand downloaden

FAQ
© COPYRIGHT2017- 2023
​Powered by CodeKit

Leeuwarden - Nederland